iets te toeristisch wat mij betreft - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu iets te toeristisch wat mij betreft - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

iets te toeristisch wat mij betreft

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

21 Juni 2010 | Indonesië, Bali

Ben nu alweer een week op Bali. Kuta is echt vreselijk met allemaal feestende en surfende jongeren. Ik kreeg echt een cultuurshock toen ik in Kuta aan kwam, dus ben na een dag naar Ubud gegaan. Een stuk beter, meer het echte Bali gevoel. Heb een leuke bungalow met zwembad. Het is hier wel een beetje duurder allemaal. Ook erg touristisch. Er zijn heel veel leuke shops met kleding enzo, maar als je er een paar bent binnen gegaan blijkt het allemaal dezelfde rotzooi te zijn. Dus echt shoppen gaat het niet worden.

Vandaag heb ik een toertje gedaan naar wat mooie rijstvelden en tempels. Het was echt zo'n typisch fout toeristen toertje in een busje met airco, maar heb nu in ieder geval wat van Bali gezien.
Ga gelukkig zondag weer terug naar de jungle.

Het gaat trouwens goed met mn brandwond. Helemaal genezen.

Morgen ga ik naar Amed om te duiken.

Heleen

Nog maar 5 weken!
Heb wel zin om naar huis te gaan hoor.

• 21 Juni 2010 - 17:59

Carolien En Daan:

He werledreiziger,
    Het blijft allemaal erg jaloersmakend. Hier alles druk en vooral erg vermoeiend haha. Roos doet heel erg haar best maar ze heeft wat opstart probleempjes. Woensdag gaan we naar een osteopaat want ze blijft maar huilen. We houden je via de mail op de hoogte en zullen je nog wat leuke fotootjes sturen, ga nu weer even een ronde lopen met onze princes hahaha. Maak er nog wat moois van he de komende 5 weekjes !!!!!!!!!
    Dikke kus uit het o zo mooie holland ;-)

• 22 Juni 2010 - 13:56

Mam:

Ik hoop dat je gauw thuis komt. Maar geiet jij nog maar een poos van Indonesië. Lekker duiken en zo.De reis van je leven.Ik heb de dagen dat je thuis bent vrij genomen en ik tel de dagen.
    Liefs en veel plezier xxx

• 22 Juni 2010 - 13:59

Mam:

Laatste zin vorig bericht: ik tel de dagen totdat je terug bent.
    Nog een keertje: xxx

• 22 Juni 2010 - 14:14

Irene M:

Nog wel lekker in zee gezwommen? Geniet de komende vijf weken; thuis komt vanzelf wel weer. Dikke kus!