Laatste bericht - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

06 September 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal
Nog 1 keer een berichtje van de andere kant van de wereld.
Gister (5sept)ben ik terug gekomen van een 5-daagse trek in de jungle. Het was best pittig. We hebben 4 dagen gelopen. Heel steil omhoog en weer naar beneden geklauterd en door de rivier gebanjerd. Ontbeten met een orang utan en haar baby en vooral snachts flink afgezien op de hare ondergrond. De laatste dag zijn we met een raft de rivier afgevaren en waren we binnen 3 uur weer terug.
Het was echt super gaaf, maar nu wil ik echt wel graag naar huis.

Ik kom vrijdagochtend om 6 uur aan op schiphol. Jullie hoeven daar echt niet allemaal te staan hoor, het is wel erg vroeg, maar ik hoop wel dat ik jullie daarna snel zie, want ik heb iedereen heeeeeeel erg gemist.

Verder volgt hier nog een lijstje met andere dingen die ik ook heeeeel erg heb gemist. hint...

ZELFGEMAAKTE APPELTAART !!!!!
bruin brood
paprika chips
kroket met mosterd
mayonaise
pasta met gorgonzola saus
boerenkool met worst
salami
goudse kaas
rode wijn
witte wijn
rose
yoghurt met muesli
vla
verse melk
tijgernootjes
kaasstengels
etc etc....
en natuurlijk een warme douche, want dat is al zeker 3 maanden geleden.


Gaat wel lukken toch?
tot vrijdag

!!!! belangrijk!!
Mijn telefoon is kapot, dus ik kan niemand meer bellen.

  • 06 September 2010 - 07:00

    Irene M:

    Haha, nou, ik zal je gauw eens schromelijk verwennen.

    Is je telefoon daar kapot of (ook) die hier? Dat begreep ik niet helemaal.

    Goeie reis!

  • 06 September 2010 - 07:31

    Daan, Caro En Roos:

    Goed te weten dat je ons gemist hebt haha
    Jammer dat je telefoon kapot is, had je een sms gestuurd de 1e sept. maar ja maakt niet meer uit het was een klein hartje onder de riem.
    We kijken uit naar vrijdag !!!!
    We zijn het hele weekend op pad maar tot snel.
    Goede reis !!!!
    Liefs ons

  • 19 Oktober 2010 - 16:43

    Hanneke En Raymond :

    Beste Heyleen,

    Wij willen graag alle 70 Malerone tabletten overnemen.

    Met vriendelijke groet,

    rayaway@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 19881

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: