dagje KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Heleen - WaarBenJij.nu dagje KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Heleen - WaarBenJij.nu

dagje KL

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

26 Juni 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hey,
Hier alles goed hoor.
Ben even een dagje in KL om morgen weer terug te gaan naar Indonesie. Heb weer een nieuw visum nodig.

Ben net terug van Bali. Heb de laatste dagen daar maar liefst 7 duiken gemaakt. Ook 3 keer naar een wrak gedoken, een 120 meter lang Amerikaans schip dat door de Japanners tot zinken is gebracht. (Liberty Wreck, Tulamben Oost Bali) Echt super gaaf.

Morgen ga ik naar Sumatra en hoop daar ook weer te gaan duiken.

Heleen

• 27 Juni 2010 - 06:53

Gretha:

Ik wil ook duiken !!!!!
    Veel plezier op Sumatra.
    Bijna weer bij ons thuis. Joepie!!

• 28 Juni 2010 - 17:08

Mam:

Heerlijk!! Merk je dat Gretha een beetje jaloers is? Laat maar lekker..
    Gisteren was ik bij Gretha en George. Lekker badje laten vollopen. Marja was er ook met Jasper. Kinderen in bad en Gretha met bikini en glas wijn er in. Dus dat was ook genieten. Nog 31 dagen, een maand. Geniet elke dag, het is gauw voorbij. Liefs en xxx

• 11 Juli 2010 - 11:50

Irene M:

En nu ook via deze week van harte gefeliciteerd! Ga je nog voetbal kijken?

• 12 Juli 2010 - 10:35

Wilfred:

Hoi Heleen,

nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook zo teleurgesteld in de verloren finale? Gauw weer wat afspreken als je weer terug bent? Geniet er nog van met volle teugen zolang het nog kan daar.

XXX