Hutspot - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu Hutspot - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

Hutspot

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

09 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

Oh wat mis ik soms de gewone hollandse pot.
Het is hier lastig om nederlandse ingredienten te krijgen, maar ze hebben wel wortels, uien en aardappelen. Dus kwam ik op het geniale idee om hutspot te maken in de keuken van het guesthouse.
Ben dus naar de markt gegaan om alles te kopen.
Heb vrijdagavond sinds lange tijd weer zelf gekookt. Dat mis ik wel hoor het zelf koken.
De hutspot was best lekker. Heb zelfs jus gemaakt die ik natuurlijk in een kuiltje heb geserveerd. Dede vond het lekker al has hij er wel sambal bij nodig. ha ha.

Ik verveel me soms een beetje er is hier nix te doen. Heb daarom iets te veel tijd om aan iedereen in Nederland te denken.
Vaak kan ik ook niet internetten omdat de stroom regelmatig uitvalt.
Zodra het lukt zal ik weer fotos uploaden.

Mis jullie....

• 09 Augustus 2010 - 07:20

Mama:

Fijn dat ik weer wat van je hoor. Ik ga jou ook steeds meer missen. Ik denk veel aan je. nog even en dan ben ik met pensioen. Heb ik lekker veel tijd voor je. Liefs xxx

• 09 Augustus 2010 - 11:29

Gretha:

Kom maar lekker thuis, dan maak ik boerenkool voor je.

• 09 Augustus 2010 - 18:14

Carolien & Daan:

Hey lieverd,

Het wordt echt tijd dat je naar huis komt hoor:-(
    Roos praat al bijna haha
    Wij zijn net thuis gekomen van 2 heerlijke weken in Frankrijk. Roos haar eerste avontuur was goed bevallen gelukkig.
    We missen je onwijs en kijken uit naar de 28e ? toch ? en uiteraard naar al je verhalen.
    Liefs Caro, Daan en Roos

• 10 Augustus 2010 - 12:03

Irene:

Hi meis,

De zuurkool ligt klaar hoor!
    Is het kindje van Indra al geboren?
    Jullie zouden rond deze tijd toch naar Pulau Weh?
    Ik vind het ook wel gezellig als je binnenkort weer in ons kikkerlandje bent!
    Geniet nog even , doe nog wat inspiratie op voor toekomstige creatieve dingen en tot snel!

Liefs en een dikke knuffel,
    Irene

• 17 Augustus 2010 - 19:54

Irene M:

Hutspot met sambal! Dat ga ik ook een keer proberen. Tot over 3,5 week!