verjaardag in de jungle - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu verjaardag in de jungle - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

verjaardag in de jungle

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

12 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Bedankt voor al jullie felicitaties.

ik heb een leuke verjaardag gehad ondanks het verlies van Nederland op het WK.

Overdag heb ik een trekking gemaakt en weer orang utans gezien.

het was wel pittig de trekking want ik werd ziek en heb de hele dag met koorts gelopen.
later had ik bijna 40 graden koorts. Niet echt leuk op mn verjaardag.
(Het gaat nu weer helemaal goed met me hoor.)
savond heb ik mn verjaardag gevierd met pisang goreng en zelfs een verjaardagstaart.

Zaterdag avond heb ik mn verjaardag gevierd met de familie van Dede.
Ik heb van zijn ouders en zus een traditionele Batak Karo sarong gekregen.

nu zullen de meesten van jullie wel denken: wie is Dede?

Dede heb ik ontmoet toen ik samen met Irene in Bukit Lawang was.
Hij woont hier en is een Indonesier.(Niet zo handug dus) Daarna heb ik nog veel contact met hem gehad en heb besloten om terug te gaan om te kijken of het iets is.
Nu zijn we ruim 2 weken samen en het gaat heel goed.

Een maand is te kort.
Dus voorlopig kom ik niet naar huis als jullie het niet erg vinden...

Groetjes
Heleen

  • 12 Juli 2010 - 15:07

    Wilfred:

    Hé, hallo, zeg je nu dat je langer gaat blijven daar? Ja, maar hallo, wanneer moet ik dan plannen dat ik mijn verjaardagsfeest (met BBQ) ga geven. Dat kan natuurlijk niet zolang jij niet terug bent in Nederland. Maar goed, ik begrijp het wel, stel dat het nu wel iets is..... Ga een baan zoeken daar, iets met kinderen of zo, of duiklessen geven.

    Succes en XXX

  • 12 Juli 2010 - 18:53

    Irene M:

    Jemig, wat een rollercoasterverhaal: hoge koorts, jarig, drank (met of zonder kater?), liefde, WK-finale... Spannend hoor. Enig idee wanneer je nu terugkomt? Geniet lekker van al het moois!

  • 13 Juli 2010 - 17:46

    Marcel En Cielja :

    Ja de verslagen lees ik iedere keer en heb tussentijds ook nog een kaartje van je gekregen.
    Deze staat op de kast dus je bent nog zichtbaar en tastbaar voor ons.
    Heel veel plezier gewenst en genieten maar.

  • 28 Juli 2010 - 13:05

    Marian Kral:

    nog een korte reactie; je weet dat je rechtstreeks vanaf kl naar banda kan vliegen, en daar je nieuwe visum kan halen (dat kan sinds kort) air asia vliegt op ma, woe,vrij , zon,
    groet marian

    p.s. ik heb 20 jaar geleden mijn man ook zo ontmoet, op pulau weh dan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 19835

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: