Camera gejat - Reisverslag uit Kuantan, Maleisië van Heleen - WaarBenJij.nu Camera gejat - Reisverslag uit Kuantan, Maleisië van Heleen - WaarBenJij.nu

Camera gejat

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

18 April 2010 | Maleisië, Kuantan

Mijn camera is 2 dagen geleden in Taman Negara gejat.
Heel erg jammer, want er stonden veel foto's op van Cambodja en het leuke eilandje.
Over anderhalve week ga ik in KL een nieuwe kopen en weer een hele hoop nieuwe leuke foto's maken, zodat ik dit snel weer kan vergeten.
Taman Negara was heel mooi, veel gewandeld.
We zijn door een vleermuizengrot gekropen en zaten helemaal onder de vleermuizenshit. Maar wel spannend om te doen. We hadden een zaklamp mee en wisten niet of we de uitgang wel weer zouden vinden.

Nu zijn we in Kuantan. Niet toeristisch gelukkig. Morgen gaan we wat dorpjes bekijken.

Oja, voorlopig dus geen foto's meer.

Super mam, dat je nu ook kan skypen.

X
Heleen

• 19 April 2010 - 08:03

Gretha:

Ik hoorde het van henk. Echt zonde van de foto's. Gelukkig zijn het mooie herinneringen.

• 20 April 2010 - 14:15

Mam:

Skype lukt niet zo goed. Ik kan Gretha horen, maar zij mij niet.Misschien is dat bij jou ook zo. Ik snap er niets van. Het was leuk om jou te horen zondag. Jort drukte alleen het toestel uit. Hij vond het wel genoeg zo. Ik mis je, maar ik ben blij voor jou dat je zoveel meemaakt. Liefsxxxx

• 23 April 2010 - 14:39

Mam:

Alles is goed gekomen met Skype.
    Is het ook goed met jou?
    Meestal zit ik zaterdagochtend om ong. 9.00 uur achter mijn computer. Misschien?
    Liefs, xxxxx

• 24 April 2010 - 18:13

Irene M:

Bah, stomme lui heb je kennelijk overal. Had je al wel backups? Laat het je plezier niet bederven!