Expeditie Robinson deel 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Heleen - WaarBenJij.nu Expeditie Robinson deel 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Heleen - WaarBenJij.nu

Expeditie Robinson deel 2

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

25 April 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Weer naar een tropisch eilandje geweest.En het was weer prachtig. Helemaal anders, maar met een mooi strand en palmbomen. Ons hutje keek weer uit op de mooie zee met zonsondergang. Helaas heb ik dus op dit moment geen foto beschikbaar. Zal er dan maar even een beschrijven:

Hangmat tussen twee palmbomen op het strand met mij er in natuurlijk, met boek. Lig daar te wachten in de hoop dat er een kokosnoot uit de boom komt vallen.(heb toch alle tijd van de wereld) Zien jullie het voor je?
Maar goed ook dat er geen foto is, dat was misschien iets te confronterend geweest voor jullie hard werkende mensen.

Nou de kokosnoot wilde maar niewt vallen, maar even later klom er iemand in de boom om er een uit te halen, dus ik natuurlijk meteen geroepen,"Hey kun je er ook een voor mij uit halen?"
Vervolgens heb ik hem zelf geprobeerd open te maken met een groot mes (zoals in Expeditie Robinson), maar dat lukte niet. Hij kreeg hem open en daarna hadden we heerlijke super verse kokosmelk.

Over Expeditie Robinson gesproken, die eilandjes liggen in dit zelfde gebied. En ook hier hebben we last van zandvlooien. Dus we konden niet op het strand liggen.
Heb wel weer met een schildpad gezwommen en ook weer gedoken.

Vandaag zijn we in Melaka. Heb wat gewinkeld en rondgelopen. Moest een nieuwe korte broek kopen, want die ben ik kwijt geraakt.

Morgen naar KL.
Groetjes uit Maleisie

  • 26 April 2010 - 06:10

    Gretha:

    hÉ klinkt weer heerlijk relaxed. Ik geniet een beetje mee als ik mijn ogen dicht doe, want dan lig ik naast je in die hangmat. Hier weinig te beleven behalve flesjes en luiers. Ik zie je snel weer op skype.
    Love you. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 19873

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: