visjes kijken - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu visjes kijken - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu

visjes kijken

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

30 Maart 2010 | Thailand, Koh Tao

Ik zit nu 3 dagen op Koh Tao en het weer is gelukkig beter geworden. Het is niet zo paradijselijk als Expeditie Robinson hoor, maar wel mooi. Volgende keer probeer ik zo'n eiland te vinden. waar je een hutje op het strand hebt.
Koh Tao is een echt duikeiland. Er zijn heel veel duikscholen en alles is daar op gericht. Als je niet duikt en dan ook nog alleen bent is er niet veel aan. Dus pak ik het dan maar groot aan. Ben gister begonnen met een Scuba Review. Houd in dat je een duik maakt om alle weggezakte kennis weer naar boven te halen. En dat was wel nodig na 8 jaar.
Vanochtend ben ik begonnen met de PADI Advanced cursus. 5 duiken met verschillende thema's en nieuwe vaardigheden. om 7.30 zat ik op de boot. best wel vroeg, maar ja je moet er wat voor over hebben. De 1e duik was een soort natuurduik waarbij je vissen,koralen en ander leven moest herkennen en dan later bespreken wat je allemaal had gezien.
Ik had ook een camera gehuurd. Kost dan wel weer wat, maar dat moet je gewoon een keer doen. Het was erg mooi. Veel koraal gezien en gekleurde vissen.
Daarna een duik om betere zwemtechnieken te leren en je zweefvermogen in het water te verbeteren. Voel me als een visje in het water.
Heb het er maar druk mee, want moest ook nog een heel dik boek kopen en lezen. Moet ook weer mee in de rugzak.
Morgen ga ik een nachtduik maken. Spannend...

Verder is er dus geen ruk aan op dit eiland en kan ik lekker veel lezen, zwemmen en een beetje bruin worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 19843

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: