Geslaagd!!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu Geslaagd!!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu

Geslaagd!!!!

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

02 April 2010 | Thailand, Koh Tao

Ben vandaag geslaagd voor mn PADI ADVANCED OPEN WATER duikcursus!
Heb ik toch nog iets wat ik in deze periode op mijn CV kan zetten.

Heb hiervoor 5 duiken moeten maken.
Gister de nachtduik gedaan. Als het donker is in het water en je beweegd je hand zie je deeltjes oplichten. Dat zijn beestjes met fosfor. Heel grappig. En veel slapende vissen natuurlijk.
Vandaag een diepe duik naar 30 meter. Je kan op die diepte last krijgen van stikstof narcose en dan ga je raar doen, maar ik had daar geen last van. Iig niet meer dan normaal het geval is haha. Verder een navigatie duik, waarbij ik moest navigeren met een kompas. Ben gelukkig niet verdwaald.
Ga nog 2 funduiken maken en dan vertrek ik op 6 april richting Maleisie. Heb ik heel veel zin in.

  • 02 April 2010 - 15:16

    Irene M:

    Gefeliciteerd! Ik was denk ik net te laat thuis voor je telefoontje. Maar we spreken elkaar zeker nog; zou leuk zijn.

    Enne, Maleisie, was dat je tussenstop voor je verwendagje? Veel plezier!

  • 02 April 2010 - 17:05

    Mam:

    Gefeliciteerd!!
    Weer een diploma erbij. Je hebt er nog al wat gehaald de laatste jaren. Heleen, veel plezier en goede paasdagen. Ik denk aan je.xxxxxxxxxxxx

  • 02 April 2010 - 18:46

    Gretha:

    Gefeliciteerd? Klinkt best moeilijk allemaal. Gaaf dat je het hebt gehaald. Misschien kan je in Indonesie nog een toffe duik maken.
    Veel plezier in Maleisie.

  • 03 April 2010 - 13:56

    Joost:

    Ha Heleen,
    Ook van mij van harte gefeliciteerd! Toch wel leuk, zo'n diploma. Is een voorwaarde voor het duiken voor gevorderden, dat weet ik, maar het motiveert je natuurlijk ook om ermee door te gaan.
    Groetjes vanuit een druilerig Amsterdam!
    Joost

  • 04 April 2010 - 21:29

    Petra H:

    Gefeliciteerd, en wat stoer :-)
    Heb vanavond weer door al je verslagen gelezen, en reis een beetje met je mee naar de plekken waar ik ook geweest ben.

    Veel plezier nog, en ik blijf je verhalen lezen.

    Groetjes, xx Petra

  • 06 April 2010 - 06:39

    Irene:

    Hi Heleen,
    Gefeliciteerd!
    Ben net terug uit Noorwegen, heb weer genoten van mijn nichtje (en mijn broertje en schoonzusje natuurlijk). Nu weer aan de bak en 4 weken aftellen. Goede reis naar Maleisie en veel plezier.

    Tot snel,
    Liefs,
    Irene

  • 06 April 2010 - 08:39

    Wilfred:

    Hey hey heyleen,

    ook van mij de hartelijke felicitaties met het behaalde diploma. Ga je nog meer van dergelijke spannende dingen doen? Ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier de komende tijd.

  • 07 April 2010 - 19:25

    Ellis:

    Mijn rugzak is gepakt, morgen richting Maleisie. Heleen, here I come!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 19889

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: