7x overstappen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu 7x overstappen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu

7x overstappen

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

28 Maart 2010 | Thailand, Koh Tao

Vertrok gister om 18.30 uit Bangkok.
Eerst achter op de motor met zware rugzak, daarna een minivan die de stad uit reed naar de grote bus. Om 01.45 ging de bus kapot en ik lag net heerlijk te slapen. Dus overstappen op een andere bus. We werden zomaar ergens gedropt en moesten wachten. Je weet nooit hoe lang. Heb daar denk ik een uur op een bankje gezeten tot 5 uur ongeveer. Zat daar dus half slaperig, voelde ik wat gekriebel op mn schouder. Zat er een grote kakkerlak. Ik schrok me dood en sprong op. Was gelijk wakker.
De volgende minivan kwam er aan en we werden bij het treinstation af gezet. Daar moesten we wachten op de mensen die met de slaaptrein waren gekomen. Wat ik ook graag had gedaan, maar de trein zat vol tot 30 maart. Een bus met 2 lange banken aan de zijkant ging verder naar de haven. (Zijn jullie al moe van het lezen? Nou ik was iig al behoorlijk uitgeput.) Bij de haven weer wachten (je wacht hier wat af hoor). Gelukkig was er koffie te koop. Om 7 uur ging dan eindelijk de ferry naar Koh Tao. en na 2 1/2 uur op de boot was ik er eindelijk. Werd achter in een pick-up naar een duikcentrum gereden.

Heb ik een maand mooi en zonnig weer gehad, zit ik nu op een prachtig tropisch eiland en wat denk je.......
Zwaar bewolkt en een tropische bui.
Maar ja, ik heb een fijne kamer met een soort veranda, waar ik heerlijk heb gezeten. En heb toch ook een beetje genoten van die bui. Heb al een hele tijd geen regen meer gezien.

Ga morgen mn 1ste duik maken. Een opfris duik, omdat het al heel lang geleden is.

Blijf hier denk ik wel een dag of 5/7.

Heleen

  • 28 Maart 2010 - 18:25

    Mam:

    Jeetje, wat een reis. Je leert wel geduld te hebben lijkt me. Fijn dat je er nu bent. Geniet er van en rust even uit. Ik hou van je.

  • 29 Maart 2010 - 10:59

    Gretha:

    Eindelijk dat tropische eiland. Heerlijk hoor. Ik hoop dat het lekker weer wordt. Anders maar veel gaan duiken. Veel plezier. Maare...ging je nou liften? Wel voorzichtig zijn he zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 19840

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: