Weer in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu Weer in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heleen - WaarBenJij.nu

Weer in Bangkok

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

26 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Na 4 weken ben ik weer terug in Bangkok. Zit nu in een beter guesthouse met wat meer sfeer. En zowaar een zacht bed! Nou mag ik eigenlijk niet klagen, maar is iets te zacht. of begin misschien stiekem toch te wennen aan de harde bedden.

Het verkeer is heel druk, dat heeft ook te maken met die rooie rakkers. Er zijn veel blokades. Gistermiddag koste het me 2 uur om weer terug te komen van een uitstapje naar een markt. Eerst een uur gewacht op de bus en toen een uur in de file. Verder is het nog rustig hier en geeft het geen problemen. Je ziet wel een enorme politie en legermacht op straat.

  • 26 Maart 2010 - 06:49

    Carolien En Daan:

    Goedemorgen Heleen,

    Goed te horen dat je er nog bent hoor, maakte me al weer ongerust haha
    Hier doet de lente zijn intrede en moet je zeggen het went snel, de bloemetjes komen op en de knopjes komen aan de bomen. Wat hebben we hier naar uitgekeken.
    Vandaag ben ik al weer 32 weken zwanger en het einde is dan eindelijk in zicht. Sinds dinsdag toch volledig gestopt met werken. Moet nu leren m'n draai te vinden voor de komende 8 weken. Laten we beginnen bij de kapper vandaag. Genietse en tot snel weer !!!

    Liefs Caro en Daan

  • 26 Maart 2010 - 07:48

    Irene:

    Hoi Heleen,

    Wat leuk om te skypen, zijn weer helemaal bijgekletst. Vandaag over 5 weken sta ik bij je op de stoep! Heb er zin in en ben aan het aftellen.
    Veel plezier in Bangkok en op Koh Tau.
    Tot snel, liefs,
    Irene

  • 26 Maart 2010 - 20:18

    Joost:

    Hey Heleen,

    Ja, Skypen, dat kunnen wij ook wel een keertje doen. Ik heb ook een account namelijk (jheuvelskype).
    Schikt het je een dezer dagen? Ik ben nog steeds best wel flexibel in mijn tijd:-)

    Groetjes!

    Joost

  • 27 Maart 2010 - 06:39

    Marja:

    Jammer dat ik er niet was toen je belde. Wel leuk om weer even je stem te horen. Ik hoop dat het binnenkort wel gaat lukken. Heb je mijn mailtje nog gehad? Dan weet je in ieder geval dat Jasper al weer een grote jongen wordt. Hij kletst me de oren van het hoofd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 19896

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: