Yogya 3 - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu Yogya 3 - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

Yogya 3

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

26 Mei 2010 | Indonesië, Yogyakarta

De tijd gaat heel erg snel als je aan het reizen bent.
Vrijdag vertrekt Irene alweer naar huis.
We hebben hele leuke dingen gedaan in Yogya. Zondag zijn we naar een batik schildercursus geweest. Je moest met een klein instrumentje de was op het doek aanbrengen en daarna alles inkleuren. Mijn doek ik erg mooi geworden. Gister zijn we naar de Prambanan geweest. We hebben ook lekker gewinkeld. Er is nu een doos onderweg naar Nederland.

Je voelt je hier soms net de koningin, iedereen wil met je op de foto. Als je tegen iemand ja zegt, komen er meteen 20 mensen met hun camera tevoorschijn.

Vrijdag ga ik naar Sulawesi. Dan ben ik weer helemaal alleen.(snik)

Voor wie het nog niet wist, ik kom op 28 juli terug naar Nederland!


  • 26 Mei 2010 - 07:54

    Gretha:

    Ik wil ook wel met je op de foto als je weer thuis bent hoor.
    Dan ben jij lekker bruin en ik wit denk ik...

  • 27 Mei 2010 - 15:37

    Wil Hoek:

    Wat een avonturen beleef jij. Ik den dat je wel een boek kunt schrijven als je weer thuis bent. En wat heb je veel geleerd! Batikken. zilversmeden,duiken.
    geniet er maar lekker van, zolang het nog kan.
    Veel grotjes

  • 27 Mei 2010 - 20:01

    Irene M.:

    Sulawesi! Heb ik altijd zo'n mooie naam gevonden. Ik hoop dat het eiland net zo mooi is. Vast! Vertel je de volgende keer wat over je Indonesisch? Ben echt benieuwd!

  • 28 Mei 2010 - 13:11

    Maartje:

    Heyyyy meis, leuk je site!!! Hoe is het allemaal? Leuk om te lezen dat je op Java bent.. zijn Albert en ik ook geweest. Ga je nog vrijwilligerswerk doen of wat zijn je plannen? Zal wel weer even wennen zijn alleen... sterkte maar komt goed!!! Wij zijn ondertussen bijna 1 week thuis en ik mis het reizen ontzettend!!!!! Dus geniet ervan meis en als je terug bent gaan we een biertje drinken en heel veel bijkletsen over onze reis-verhalen!!! Dikke kus Maartje

  • 30 Mei 2010 - 15:52

    Marja:

    Zal best wel even wennen zijn weer op jezelf. Maak er wat van. Ik kijk uit naar je thuiskomst (op tijd terug voor Jasper's verjaardag!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Yogyakarta

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 19877

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: