Hier aan de kust - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu Hier aan de kust - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

Hier aan de kust

Blijf op de hoogte en volg Heleen

07 Juni 2015 | Indonesië, Labuanbajo

Was net in een internetcafe en na een half uur typen van een nieuw verslag was alles weg toen ik het opsloeg. Shit! Nu via de wifi op mijn telefoon nog even proberen.
Ben in Labuanbajo aan de kust. Twee dagen geleden ben ik op Komodo geweest en heb de varanen gezien. Ze hadden een geit of hert opgehangen voor de varanen. Dit wordt al sinds 1996 niet meer gedaan, maar er was een delegatie militairen uit Jakarta waarvoor ze het wel doen. Vier varanen probeerde het aan stukken te scheuren. Heftig gezicht. Heb er een filmpje van voor de liefhebber.
Morgen ga ik duiken. Ik kan niet zoveel typen, want is lastig op mijn telefoon. Dus ik hou het kort. Drink nu een biertje met uizicht op de baai. Vandaag een lekkere masage gehad.
Doei

• 07 Juni 2015 - 11:48

Carry:

Ja, balen is dat zeg, als je zorgvuldig samengestelde verslag verdwenen is.
    Maar, dit verslagje geeft ook een indruk.
    Heftig hoor zo'n wild ervaring.
    Geniet van de massage en verdere ontspanning.
    Lieve groet, Carry

• 07 Juni 2015 - 14:10

Irene M.:

Mmmm, strand, massage... Er staat zeker ook een cocktail binnen handbereik?

• 07 Juni 2015 - 14:14

Irene M.:

Of is er geen strand aan de kust waar je bent?

• 07 Juni 2015 - 14:22

Irene M.:

Hoe dan ook: geniet er lekker van.
    Hier hebben we 1 dag 30 graden gehad en vannacht vorst aan de grond, en Sepp Blatter stapt op bij de FIFA en de NS-baas is weg bij de NS. Dat is t zo'n beetje geloof ik.

• 07 Juni 2015 - 14:57

Heleen :

Nee, geen strand, maar wel een haven. Om te duiken moet ik eerst met een bootje naar een eilandje varen.