op vakantie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu op vakantie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

op vakantie

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

18 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

Wij zijn nu een weekje op vakantie op pulau weh. Dit is het noordelijkste puntje van sumatra in aceh.
Het is nu ramadan en die is heilig in aceh, dus alle restaurants zijn dicht. Gelukkig zijn er wel een paar open in de toeristen plaatsen, maar we moeten wel binnen eten. Er is geen alcohol en zoenen in het openbaar is strafbaar. In aceh mogen wij niet samen een hotelkamer delen, maar hier doen ze niet zo moeilijk. een keer werd ons om een bewijs gevraagd dat we getrouwd zijn. We doen maar net alsof.
Pulau Weh is heel mooi. Gister hebben we gedoken. Dede voor de eerste keer. Hij vond het geweldig. Snorkelen is hier ook prachtig. Over een paar dagen weer terug naar bukit lawang. En dan na 2 weken terug naar nederland. Mis iedereen heel erg, want soms verveel ik me een beetje.
ik kijk uit naar 10 september.
liefs Heleen

• 18 Augustus 2010 - 11:55

Wilfred:

Wacht even...je bent op vakantie...tijdens je vakantie?????

• 18 Augustus 2010 - 13:24

Irene:

Lekker he op vakantie tijdens je reis, ik snap het gevoel, hadden wij ook wel eens! Wat gaat het snel, ik heb net geteld, nog 3,5 week en dan ben je weer in ons kikkerlandje, waar de herfst een beetje aan het inzetten is, dus neem aub wat zon en warmte mee in je rugzak (heb je niet veel ruimte voor nodig zakt overal tussen!)Veel plezier nog even! Dikke knuffel en kus,
    Irene

• 18 Augustus 2010 - 18:33

Mama En Marja:

Nog even en dan ben je thuis. Het zal voor jou best wennen zijn. Geniet er nu nog maar even vna. liefs, xxxxx

• 29 Augustus 2010 - 11:27

Irene:

hi meis,

Minder dan 2 weken en dan ben je thuis! Wat is de tijd gevlogen. Hoop dat je je nog een beetje vermaakt. Geniet nog even van de laatste dagen!

xxx en leuk om je snel weer te zien.
    Irene