geen nieuws - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu geen nieuws - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

geen nieuws

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

26 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk niets te vertellen, maar wil jullie wel even laten weten dat alles goed met me gaat.

morgen vlieg ik naar KL om een nieuw visum te halen en dan ben ik nog 6 weken in Indonesie.

Het gaat heel goed met mij en Dede. We gaan over 2 weken samen een weekje naar Pulau Weh. En dan ga ik duiken en hij gaat ook een introductieduik maken. Hoop dat hij het net zo leuk vindt als ik.

Mis jullie wel erg hoor.
Zal blij zijn als ik weer zelf kan koken en boodschappen kan doen bij AH.

Liefs
Heleen

  • 26 Juli 2010 - 11:32

    Irene:

    He meis,

    Fijn dat het goed gaat!
    Geniet nog lekker van alles en tot over 6 weken.
    Miss you.

    xxx
    Irene

  • 27 Juli 2010 - 15:14

    Annette En Henk:

    Hoi hoi,
    Wat een ontwikkelingen zo tijdens onze vakantie. Zitten onze meiden zich te verheugen op je thuisreis, blijf je zo maar 6 weken langer weg! Wat een leuk nieuws en fijn dat het zo goed gaat.
    Wij zijn weer terug van (slechts) 3 weken heerlijke vakantie in Oostenrijk. Veel zon, veel gezien, gedaan, gezwommen. Echt vakantie. Nu weer aan het werk.
    Nou, geniet nog even en tot "gauw"
    Dikke knuffels van Astrid, Juke, Jort en ons natuurlijk.

    Annette en Henk

  • 28 Juli 2010 - 10:41

    Marja:

    Hoi Heleen
    Super dat het zo goed gaat. Ik begin je wel steeds meer te missen maar ja.. Doe je Dede de groetjes? Ik hou van je.
    Groetjes Marja

  • 28 Juli 2010 - 13:01

    Marian Kral:

    hallo , ik lees dit heel toevallig, wij kennen elkaar niet, maar je gaat naar pulau weh, en ik heb daar een guesthouse, is net een paar weken open, kijk eens op www.pulauwehguesthouse.com,
    groet
    marian,
    je kunt me altijd mailen voor meer info!
    het is daar schitterend

  • 04 Augustus 2010 - 08:57

    Maart:

    Wat super dat je langer blijft... wie had dat nou gedacht hé in het begin van je trip... geweldig, haha! Leuk dus met Dede?! Have fun!!!! Ik mis het reizen nog steeds elke dag en zeker nu het regent hier :(
    Dikke kus Maartje

  • 08 Augustus 2010 - 20:24

    Manon:

    Hey....Heleen wanneer kom je nou terug??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 19846

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: