Alles goed hier - Reisverslag uit Berastagi, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu Alles goed hier - Reisverslag uit Berastagi, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

Alles goed hier

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

06 Mei 2010 | Indonesië, Berastagi

Alles goed hier.
Zal snel weer schrijven, maar nu weten jullie tenminste dat ik nog leef.

groetjes van mij en Irene

  • 06 Mei 2010 - 19:08

    Mam:

    Gelukkig maar dat je nog leeft. Ik heb er geen moment aan getwijfeld. Je hebt vast veel plezier. Doe Irenen de groeten van me.

  • 07 Mei 2010 - 11:17

    Daan En Caro:

    Het was inderdaad al even stil. Was al een beetje ongerust.....
    Hier alles nog rond en gezond. Volgens de Gyn gaat ze zichzelf eerder verlossen !!! Ben benieuwd, we tellen af hiero. Groetjes aan Irene en geniet ervan saampjes. Dikke kus Caro en Daan
    O ja Daan is bij z'n nieuwe baan begonnen en hij heeft het geweldig naar z'n zin bij de brabo's hahaha

  • 08 Mei 2010 - 07:33

    Ellis:

    Hey Heleen en Irene,
    Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat op Sumatra.

    Ik ben in elk geval alweer een week aan het werk. Raar hoor, zou bijna vergeten dat ik nog maar kort geleden weg ben gegaan uit Maleisie.
    Ik wens jullie in elke geval nog heel veel reisplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Berastagi

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 19837

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: