ATM in Pakse. beter van niet - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Heleen - WaarBenJij.nu ATM in Pakse. beter van niet - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Heleen - WaarBenJij.nu

ATM in Pakse. beter van niet

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

16 Maart 2010 | Laos, Vientiane

Voor ik naar Tadlo was vertrokken heb ik eerst in Pakse nog even gepind. In Tadlo hebben ze nl geen atm. sowieso hebben ze hier weinig van die dingen.
Het pinnen lukte niet en heb het een aantal keer geprobeerd. Bij de 4de keer lukte het eindelijk. Ik blij en op weg naar Tadlo.
Nu zit ik dus weer in Pakse en kwam er achter dat er alle 4 de keren bij het pinnen geld van mn rekening is afgeschreven. (Papa, heel erg bedankt dat je dat hebt opgemerkt.) Had net besloten nog een dax extra hier te blijven, anders had ik al in de bus naar Cambodja gezeten. Dus naar de bank om het te regelen. Ik moest een afschrift van mn rekening hebben. De bank ging om 15.30 dicht. Het was nog vroeg, maar met het tijdverschil kon ik natuurlijk nog niet naar mijn vader bellen. Dus ik eerst een enigzins christelijke tijd afgewacht en toen toch maar mn vader wakker bellen om 8.00 uur. Het is dan hier al 14.00 uur en de tijd begint te dringen. PC hielt er nog mee op, skype werkte eerst niet, printer werkte niet. Zo gaat dat hier, dus wel spannend met weinig tijd. Maar goed uiteindelijk is het allemaal gelukt. moest een formulier invullen en over 2 weken wordt mijn 190 euro terug gestort. ....Hoop ik............
Zo werd een saaie, nix te doen dag, toch nog leuk. Ook nog een Nederlander tegen gekomen, met wie ik de hele dag heb rond gehangen en die ook nog 2 keer met me mee wandelde naar de bank. Dus dat is dan weer erg gezellig.

Morgen naar Cambodla! Yeah

• 16 Maart 2010 - 15:34

Irene (T):

Hi meis,

Dat is vervelend zeg. Hoop dat alles goed komt. Heb je het verder naar je zin? Wat vond je van Laos? Veel plezier in Cambodja! Liefs en tot snel (nog 6 weken!)xxx irene

• 16 Maart 2010 - 16:11

Gretha:

Leuke vent. Vrijgezel?...

• 16 Maart 2010 - 17:49

Marja:

Hoi heleen

Heel veel plezier in Cambodja. Ik kijk uit naar je volgende verslag. Jasper wordt al zo groot. Zaterdag ontdekten we dat er al een tandje doorkomt. Hij is ook een stuk moeilijker af te leiden als hij iets ziet wat hij leuk vindt. Vooral plastic zakken en verpakking is populair.

• 17 Maart 2010 - 07:57

Mam:

Wauw!!
    Goede reis naar Cambodja.
    Liefs en xxx