ATM in Pakse. beter van niet - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Heleen - WaarBenJij.nu ATM in Pakse. beter van niet - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Heleen - WaarBenJij.nu

ATM in Pakse. beter van niet

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

16 Maart 2010 | Laos, Vientiane

Voor ik naar Tadlo was vertrokken heb ik eerst in Pakse nog even gepind. In Tadlo hebben ze nl geen atm. sowieso hebben ze hier weinig van die dingen.
Het pinnen lukte niet en heb het een aantal keer geprobeerd. Bij de 4de keer lukte het eindelijk. Ik blij en op weg naar Tadlo.
Nu zit ik dus weer in Pakse en kwam er achter dat er alle 4 de keren bij het pinnen geld van mn rekening is afgeschreven. (Papa, heel erg bedankt dat je dat hebt opgemerkt.) Had net besloten nog een dax extra hier te blijven, anders had ik al in de bus naar Cambodja gezeten. Dus naar de bank om het te regelen. Ik moest een afschrift van mn rekening hebben. De bank ging om 15.30 dicht. Het was nog vroeg, maar met het tijdverschil kon ik natuurlijk nog niet naar mijn vader bellen. Dus ik eerst een enigzins christelijke tijd afgewacht en toen toch maar mn vader wakker bellen om 8.00 uur. Het is dan hier al 14.00 uur en de tijd begint te dringen. PC hielt er nog mee op, skype werkte eerst niet, printer werkte niet. Zo gaat dat hier, dus wel spannend met weinig tijd. Maar goed uiteindelijk is het allemaal gelukt. moest een formulier invullen en over 2 weken wordt mijn 190 euro terug gestort. ....Hoop ik............
Zo werd een saaie, nix te doen dag, toch nog leuk. Ook nog een Nederlander tegen gekomen, met wie ik de hele dag heb rond gehangen en die ook nog 2 keer met me mee wandelde naar de bank. Dus dat is dan weer erg gezellig.

Morgen naar Cambodla! Yeah

  • 16 Maart 2010 - 15:34

    Irene (T):

    Hi meis,

    Dat is vervelend zeg. Hoop dat alles goed komt. Heb je het verder naar je zin? Wat vond je van Laos? Veel plezier in Cambodja! Liefs en tot snel (nog 6 weken!)xxx irene

  • 16 Maart 2010 - 16:11

    Gretha:

    Leuke vent. Vrijgezel?...

  • 16 Maart 2010 - 17:49

    Marja:

    Hoi heleen

    Heel veel plezier in Cambodja. Ik kijk uit naar je volgende verslag. Jasper wordt al zo groot. Zaterdag ontdekten we dat er al een tandje doorkomt. Hij is ook een stuk moeilijker af te leiden als hij iets ziet wat hij leuk vindt. Vooral plastic zakken en verpakking is populair.

  • 17 Maart 2010 - 07:57

    Mam:

    Wauw!!
    Goede reis naar Cambodja.
    Liefs en xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19840

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: