Zuid Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Heleen - WaarBenJij.nu Zuid Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Heleen - WaarBenJij.nu

Zuid Laos

Door: heyleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

15 Maart 2010 | Laos, Vientiane

Ben van uit Vang Vieng naar Pakse gereist. Was 24 uur onderweg. Eerst met een minibus naar Vientiane en daarna de slaapbus naar Pakse. De bedden in de slaapbus leken wel goed, totdat ik er achter kwam dat het bed voor 2 personen was. En dan is een matras van 1 meter breed wel wat krap.
Dus weinig geslapen. De volgende ochtend kwam ik om 6 uur aan in Pakse. En omdat ik nu toch bezig was ben ik gelijk door gegaan naar Tadlo, een klein dorpje 90 km verderop.
2 en een haf uur met de lokale bus was prima te doen.
Het dorpje was heel authentiek. De zwijntjes, kippen, koeien en honden lopen overal los. De kippen proberen zelfs eten van de tafels te pikken.
Tadlo ligt aan een rivier met watervallen.
S'middags kon je kijken hoe de olifanten werden gewassen.

Ik ben de eerste dag daar een beetje ziek geweest. Maagpijn en diaree. Toen ik aan kwam ging ik bijna van mn stokkie, dus ging ik maar even wat eten, maar dat kwam er meteen weer uit.
De rest van de dag nix meer gegeten alleen heeeel veeeel water met ors.
Denk dat ik wat vocht tekort had.
De volgende dag ging het al weer wat beter en kon ik ook weer eten.(dat was zondag trouwens). Vandaag ben ik weer terug in Pakse. Heb een kamer met airco. wel wat duurder, maar wel fijn.

  • 15 Maart 2010 - 08:45

    Gretha:

    Jeetje, wie lag er naast je in dat kleine bed ... Brad Pitt?
    Nou ik heb ook niet veel geslapen hoor. Wie heeft darmkrampjes bij baby's uitgevonden? Bedankt!!
    En dat kolven ben ik ook een beetje klaar mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Asia

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

-

06 September 2010

Laatste bericht

18 Augustus 2010

op vakantie

09 Augustus 2010

Hutspot

26 Juli 2010

geen nieuws
Heleen

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 19845

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Indonesië

24 Februari 2010 - 10 September 2010

Asia

Landen bezocht: