Geslaagd! - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Heleen - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Blijf op de hoogte en volg Heleen

11 Juni 2015 | Indonesië, Labuanbajo

Maar dat wisten we natuurlijk al.
Heb net de cijfers van Irene doorgekregen: voor beide vakken een 9,0 voor het examen. Dus het eindcijfer voor beide is een 9.
Ben er heel trots op.

Vandaag gedoken en een manta gezien.
Verder alles goed. Alleen lukt het niet om naar sulawesi te komen. Geen vlucht en geen boot. Dus we gaan dit meester brein even aan t werk zetten.

Dikke kus

• 11 Juni 2015 - 16:46

Henk, Annette, Astrid, Juke & Jort:

Super cijfers, van harte gefeliciteerd! Dubbel,genieten nu.
    We drinken er vanavond één op jou en hopelijk ook op ons nichtje Nikki maar daar weten we nog geen uitslag van....
    Veel plezier met het vervolg van je vakantie, we zijn benieuwd wat je gaat doen.
    Liefs van ons allen!

• 11 Juni 2015 - 17:08

Irene:

HOERA!!!! We wisten het al, maar nu is het officieel.
    Ik ga n borrel op je drinken vanavond. Ben supertrots op je.
    Met je huisje alles goed!
    Nu nog meer genieten!
    Dikke knuffel,
    Irene

• 11 Juni 2015 - 19:28

Marja:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Joepieieieieieieieiei, wauauauauauaw enz. enz. Een 9 is wel wat overdreven vind je niet? (grapje).
    Geniet van je vakantie. Dit gaan we uiteraard wel vieren.
    Hele dikke knuffel uit Leiden

• 11 Juni 2015 - 23:31

Joost & Anika:

Heyheyleen, Heel erg gefeliciteerd met je super cijfers! Mooi zeg, en dat was natuurlijk eigenlijk al helemaal niet meer nodig zelfs:-) Komt er nog een soort uitreiking van je certificaten?
    Ik las je eerdere blogs ook al trouwens, maar reageerde nog niet. Wij waren zelf op vakantie tot afgelopen weekend (erg lekker en mooi, Piemonte Noord-Italie) en daarna ook heel veel gedaan nog. Maar ik moet zeggen, ik lees met veel plezier mee! Leuk als je schrijft weer dus.
    Veel plezier nog en we horen het graag als je een truc bedacht hebt en alsnog naar Sulawesi kan:-) (En anders vooral een leuk ander plan maken natuurlijk)
    Groetjes vanuit een zonnig (en nu even donker) Amsterdam. Joost&Anika